In het kader van Onze-Lieve-Heer-Hemelvaart nemen wij de brug. Dit betekent dat ons team er even tussenuit is om de batterijen op te laden.
Vanaf maandag 18 mei zijn we er weer! Vanaf maandagochtend staan wij weer met frisse energie en het volledige team voor u klaar.